söndag 12 augusti 2012

Zebra

Jag har varit sjukt trött och sovit hela helgen. Vet inte vad det är med mig men jag måste bara sova.
Inget har därför hänt i mitt lilla liv. Jag har ingen vidare blogglust just nu den kankse kommer tillbaka imorgon. Idag såg jag en tjej som sa hej till mig. Hon var höggravid jag kunde inte komma på vem det var men jag spelade med och frågade hur hon mådde sen när hon hade gått kom jag på
 att det måste ha varit Paris-Johans ex. Men jag är fortfarande inte säker. Det var då inte Paris-Johan som var far till barnet!

Imorgon måste jag gå till tandläkaren för jag  har fel på en tand. det gör jätteont så det måste vara något galet. Men först ska jag till gynekologen och jag hoppas att det ser fint ut därnere. Jag ska börja på boken. Kanske skickar den till Bonniers. Min mosters bästis var lektör där. Se där! Men man skulle nog tjäna på att att ta ett snack med henne om do en dont's när man skickar in manuskript.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.