torsdag 9 augusti 2012

Write me dozens of letters!

Jag tycker det är jättekul att få mail från er bloggläsare. Jag har fått ett par stycken nu och jag blir lika glad varje gång någon hör av sig. Så om ni har något på hjärtat kan ni maila beatrice.wahlberg@gmail.com Det går självklart att vara anonym där med om man inte vill outa sig själv.  Men skriver du ett hatbrev så slänger jag det på en gång om det är roligt kanske jag publicerar det i bloggen.

Det är många spridda skurar mycket om vikt och att vara ofrvilligt singel. Lite om bipolär sjukdom och att må dåligt. En typisk tjejblogg som det finns tusentals likadana men jag tycker ändå att jag sätter min personliga prägel på siten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.