tisdag 21 augusti 2012

Big ballon

Haft ont i huvudet ganska mycket på sista tiden. Jag brukar mixa alvedon med ipren då går värken över. Men den beror ju på något. Att jag är stressad eller uttorkad eller något. Så man ska ju inte tro att en sådan manöver hjälper.

Jag började tänka på om jag skulle göra en gastric bypass i alla fall. För jag har så himla svårt att gå ner i vikt på egenhand. Men det känns så himla konstigt att någon ska hålla på och skära i en och så. Sen är det ju ett stort ingrepp som man inte bara ska ta meden klackspark. Man måste ju verkligen vara säker.

Nog tjatat om det. Vi får se vad jag beslutar mig för. Jag jobbar ganska mycket nu och det är väl okej.Egentligen skulle jag vilja ha ett annat jobb men jobb växer ju inte på träd. Tänkte att jag jobbar kvar så länge jag kan kombinera jobb med studier.  Det  går ju ganska så bra så länge.

Jag är väldigt medveten om hur jag ser ut och nojar över att folk ska skrika saker efter en på stan. Jag undviker medvetet att äta ute bland folk och jag går omvägar om jag ser ett gäng tonårskillar. Jag orkar inte ha det så här. Sen är det jobbigt att röra sig och att hitta kläder som passar. Ja det blev lite mer viktprat but I just can't help myself.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.