tisdag 28 augusti 2012

Lista 2


Vad har du på dig?
En röd klänning med lite flottfläckar på.
Hur mår du?
Ganska bra, jag är väl lite bakis men det märks inte så mycket.
Vad önskar du just nu?
Att bli smal.
Vad har du ätit idag?
två ostmackor och en kopp kaffe,
Vad ska du göra ikväll?
Städa för inneboende flyttar in snart.
Vad ska du göra imorrn?
Har samtal på psyket. Ev jobba.
Vem saknar du?
pass
Senaste köp?Ett nattmål på McDonalds. Inte bra om man vill bli smal, jag vet..
Vad grät du senast åt?
För några veckor sedan. Jag måde dåligt och var miserabel.
Vem sov du senast med?
Oj det var länge sen jag sov med någon. Minns faktiskt inte.
Vad läser du just nu?
DN och Svenskan
Senast sedda film?
Någon italiensk thriller om en barnflicka med mörkt förflutet. Den var bra.
Vilken svordom använder du mest? Fan. Nästan aldrig några könsord faktiskt.
Vem var den senaste som ringde dig? En tjej som ringde fel.
Har du dejtat någon av en annan religion?
Jag dejtar inte.
Senast 3 inkomna sms?
" Ja det vore ASA trevligt å hänga i veckan nån gång JA jobbar inte så mycket förns lör+sön då Jobbar Ja 14Timx2 men hellre de å va lite ledig tycker JA. kan ni nåt i veckan tro?"
"Höll på att lägga barn :) jadå, dom har jag sett. Kul att ni kommer! Vi ses!/Emelie"
"Super då syns vi snart"
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Jag kan jobba kvällar denna vecka men inte ikväll dock. "
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Fotografi
Vilken är din favoritlukt?
Någon dyr parfym.
Vad är du rädd för?
Att bli sjuk, att någon närstående ska dö.
En person du tycker är snygg?
Justin Theroux (han som är ihop med Jennifer Aniston)
Blir du lätt svartsjuk?
Ja
Din favoritkaraktär ur en serie?
Vet ej.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Are Kelly
Vilket språk hade du velat lära dig? Franska.
Vad för sorts killar faller du för?
Lite hemlighetsfulla typer. Gärna snyggt klädda.
Vart vill du åka just nu?
Till USA
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En Hasselblad kamera.
 
Lista snodd av Just another fucking blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.