onsdag 8 augusti 2012

Rokringar

Imorgon har jag varit rökfri i 8 månader. Jag tycker det  är fantastiskt. Jag har sluppit göra av med 18.000 kr på cigaretter. Inte för att jag har sparat dom pengarna men ändå. Tänk om jag hade gjort det då kunde jag gjort nåt roligt! Jaja pengar är inte allt här i världen. Viktigare för mig är hälsan.

Jag har slut på medicin just nu men orkar inte gå till apoteket och hämta ut det. Jaja jag får väl pallra mig dit ändå. Det är ju viktigt och inget man bör slarva med! Jag märker direkt om litiumnivån blir för låg. Jag blir antingen låg eller börjar gå upp i varv.  Jag läste på flashback att ingen vill vara ihop med en bipolär. Det var flera som hade varit det och enligt uppgift fått sina liv förstörda. Hoppas någon schysst kille har överseende med att jag är bipolär och vågar satsa ändå. Jag menar jag är ju vätrd att älskas. Sen är jag inte så knäpp när jag tar medicinen, då är jag bara lite halvknäpp. Jaja man ska inte tro alllt man läser på nätet allra minst på flashback där många bara trollar och häver ur sig grejer helt utan vidare.

2 kommentarer:

  1. Rökfriheten är ju fantastiskt! Hoppas du orkar kämpa på med träningen och kosten också. Inte så roligt kanske men en sund livsstil blir tillslut till en vana. Var snäll mot dig själv och ta hand om dig på ett bra sätt!

    SvaraRadera
  2. Man ska verkligen ta i beaktande att Flashback är så stört att det inte får hostas på en svensk server. De som "fått sina liv förstörda" av förhållanden med personer med bipo hade uppenbarligen inte vett att säga tack och hej i tid. Att klandra någon annan för det är ju bara puckat. Snacka om att skylla ifrån sig för att man själv saknar beslutsfattande förmåga.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.