onsdag 22 augusti 2012

Åh!

Hade en massa hål igår, så det kommer att bli dyrt hos tandläkaren. Vilken formidabel otur jag har att jag ska ha så mycket hälsoproblem! Ska dra ut tre visdomständer också, den ena måste man operera ut för den är liksom svängd. Jaja det kunde alltid varit värre.

Det spritter i kroppen och känns i magen att det kommer att hända något kul. Vet inte om det kommer attt göra det. Men på fredag ska jag nog gå ut i varje fall.

Lyssnar på Sibille Attar. Vi umgicks ju förr i tiden. Hon är ett år´yngre än mig. Jag minns att jag tyckte hon var så spännande och häftig. Jag tycker att det är kul att hon har en karriär som artist. Det passar hon som. Den här låten "The day" är min favorit.



1 kommentar:

  1. Jag är orolig att jag ska ha en massa hål, jag har inte varit till tandis på säkert 12 år och aldrig haft hål förut men nu är jag helt bombis på åtminstone 2, och tandsten har jag helt sjukt mycket. Har skjutit på att ringa men i morgon ska jag fan göra slag i saken.
    Kolla tandvårdsbidraget innan du gör något Bea. Kram på dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.