söndag 26 augusti 2012

Raggmunk

Försöker få tag på Tanya som jag vet läser här ibland. Du är omöjlig att nå men följ med mig och Johanna till Orangeriet på Kungsholmen på mån eller tis kväll. Det kommer bli "trente" som du brukar säga.

Haha det är ganska effektivt att liksom annonsera till någon i bloggen för det ger svar för det mesta.

Jo jag var ju ute en sväng på Riche och jag kände att jag gjorde bort mig lite då jag bad en kille blåsa rök i mitt ansikte för jag skulle påminnas om hur äckligt det är med rök. Han blev helt förnärmad ochh sa att det tänker jag då rakt inte göra. Så gjorde hans polare det istället. Det var äckligt med rök. Så det funkade och jag rökte inte.

Jag försökte prata med lite killar men jag hittade ingen jag gillade sådär supermycket. Jag är för desperat helt enkelt tror jag. Jag är för på. Det är inte särskilt attraktivt. Jag tror jag ska sluta ragga. Fast jag gör du å andra sidan bara när jag är lite full. Jaja been there, done that, got the t-shirt, worn it out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.