torsdag 23 augusti 2012

Wax

Jag känner mig lite sliten idag. Känns som om jag har varit ute och rumlat runt men det har jag inte. det är the time of the month. Det kanske förklarar saken. Det är alltid stockholms blodbad varje gång också. Lägger ner mycket pengar på bindor och tamponger om man säger så.

Idag ska jag till tandläkaren igen och rensa käften. Detta börjar bli tjatigt.

Bloggen tycks numer bara handla om mina kroppsliga funktioner. Så får det inte vara. Jag brukar själv bli ganska äcklad när jag läser om andra bloggares bajsproblem. Så nu lämnar jag det.

Kollade på Dallas igår och det var bra. Jag minns när man var liten och kollade fast man fattade liksom inte handlingen riktigt. Nu är det en annan sak.

Har inte fått någon lönespec ännu så jag har ingen aning om vad jag kommer att få ut i lön.Hoppas det inte är allt för lite, Jag har bokat tid för att vaxa min generande hårväxt i ansiktet. Jag har mustasch och skägg(!). Skönt att få bort det. Det känns ju inte så sexigt att vara skäggiga damen.

1 kommentar:

  1. Det är säkert medicinerna som gör hårväxten, de kan göra sånt en del. Skitkul, liksom. Hoppas det går bra hos tandis. Jag ringde "min" men han hade redan stängt för helgen. Han tjänar nog bra.
    Ha en bra helg Bea, kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.