måndag 27 augusti 2012

Thank you Ma'm!

Pappa blir alltid så arg på mig när jag berättar att jag har blivit månadsgivare till någon organisation som typ Röda Korset. Hans argument är att jag inte har råd och att pengarna man ger knappt kommer till rätt ändamål. Mitt argument är att det alltid är någon som har det sämre än mig och att de flesta garanterar att pengarna kommer fram. Men jag kan nog medge att det har blivit lite väl många och att jag kan ta bort ett par stycken.

Ikväll ser jag fram emot att träffa Johanna på Orangeriet. Tur att man ändå har vänner. Vad skulle man göra  om man var helt ensam? Nä ensam är jag inte även om jag inte har någon kille. 

Jag har ett nytt favoritprgram på Tv och det är Pluras kök. Gud vad mysigt det är det känns som man sitter med vid bordet när de sitter och pratar. Förra avsnittet var Filip från duon Filip & Fredrik med och Pluras gamla kärlek Kajsa Grytt som han sjunger om i Kärlekens tunga. Nej blev inte all fast tidigare säsonger men nu är jag hooked. Jag brukar kolla på Lyxfällan också för att jag tyckler det är intressant med privatekonomi. Fast visst blir programmet lite tjatigt för det sker ju alltid efter samma dramaturgi. Först går allt åt helvete typ sen i sista sekund kommer Patrick och Magnus och räddar situationen.

Jag kan svara påen till listenkät om ni klickar i roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.