lördag 18 augusti 2012

Planer

Jo jag undersökte det här med att skriva C-uppsats i Filmvetenskap en gång för alla och det innebär nog att jag måste droppa mitt ämne. Det visade sig att handledarna är två gubbar, de är väl bra och kunniga men jag hade hoppats på några andra. Vet inte vad det blir för ämne att utgå ifrån men tja det blir nog intressant tror jag. Får komma på nån ny frågeställning som passar. Ska bli kul att ägna sig åt något lite mer intellektuellt utmanande faktiskt. Nu får ni hålla tummarna för mig att jag klarar detta.

Just det, jag sprang på en kille jag var lite intresserad av förut och jag fattar verkligen inte varför för han är rena rama torrbollen. Jättepräktig! Tur att det inte blev något. Dessutom så är han rätt pretentiös också. Jag tror jag föll för att han såg bra ut och han var trevlig mot mig. Men det räcker ju inte långt.

Nej jag vill ha någon som är rolig och som det är lite drag i tror jag. Eller nån som är trygg som man kan lita på är nog viktigare. Nu säger jag emot mig själv. Jag vet.

1 kommentar:

  1. Det man VILL och det man BEHÖVER är ju inte alls nödvändigtvis samma sak när det gäller partners. Klart man vill ha någon med drag i, men det är inte alltid så kul heller. Trygg LÅTER tråkigt men det kan nog vara drag i dem också. Hoppas man.

    Kram Bea, lycka till med uppsatsen!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.