fredag 24 augusti 2012

Sött

lbland kan man bli sugen på något sött och sen när man äter det så är det äckligt. Det är som när man har sex med någon man inte känner för att man så mycket hungrar efter närhet och annan mänsklig kontakt. Så känns det bara sådär kräksött i munnen efteråt. Ungefär. Det känns liksom onödigt. Man ångrar sig att man gjorde det för över huvudtaget. Sen är det bara tack och hej leverpastej. Personen går och så var det inte mer med det.
Då tänker jag att nästa gång jag blir sugenpå sött så tar jag något som jag vet är bra för mig.

Jag kollade på sex and the city igår och då träffade Carrie en kille som hette Berger som hon funkade skitbra med på allaplan förutom i sängen då det absolut inte funkade alls. Ofta tycker jag att det är tvärtom. Att man har jättenbra sex man har inte så mycket att säga varandra. Om jag träfffade en Berger skulle jag ge allt jag har för att få sexlivet att blomstra så att allt skulle bli perfekt. Man kan få allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.