onsdag 15 augusti 2012

One chromosome too many

Jag skriver lite fattigt nu, jag vet. Men jag har tappat lite lusten till att blogga. Tycker ibland att bloggen bara är rätt beige ibland. Sen håller jag på och skriver på boken eller i varje fall låtsas att jag gör det.

Inte så mycket har hänt heller. Inget bloggbart i varje fall. Ja menar jag har ju mest sovit känns det som. Kanske mindre kul att blogga vad man drömmer om. Hursomhelst drömde jag att jag la i en peng i sån där automat för barn där det kommer ut plastkulor med leksaker så bara forsade det ut leksaker till mig. Undrar vad det kan betyda?

Idag ska jag motionera lite grann. Behöver röra på fläsket. Jag har legat still i flera dagar.

1 kommentar:

  1. Drömmen kanske betyder att om man offrar lite så får man mycket tillbaka!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.