tisdag 24 december 2019

What I've got in my head you can't buy, steal or borrow.

Jag kollar ofta på skräckfilm. Många som  man hittar på kabel tvs  hyr sektion är dåliga och många rent usla. En grej dom gillar att ha med så att det blir läskigt är tomma barngungor som rör sig av sig själva. Gärna på natten och ackompanjerad av nån läskig musik. Tråkigt när man får se det så många gånger på raken. Dock är jag inte så lättskrämd. Jag blev rädd när jag såg the others och the ring. Men jag behöver inte ha lyset tänt.

Ska skriva på boken. Min äldsta storasyster får heta Tina i boken. Alla kommer ju fatta det är hon  jag menar.  Vi har inte så bra relation. Den är minst sagt frostig. Men jag ska göra ett nyanserat porträtt av henne hon har ju bra sidor också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.