tisdag 31 december 2019

Ätstörning

Idag är det nyår. Jag sov och var riktigt utvilad. Jag tog theralen som jag fick förskrivet av  min läkare. Strax innan läggdags blixtrade det i mitt huvud och jag fick yrsel. Jag bad till Gud om att jag skulle få vakna till ännu en dag.

Igår eftermiddags var Pappa och jag på chop chop i Farsta Centrum. Jag beställde en rätt som var god men när jag tagit några tuggor blev jag illamående. Jag tror att jag i min ätstörning när jag först beställde en massa låg kalori shaker och sen tok beställde på online pizza  har stört min relation till mat. Jag som tycker om att laga mat har levt på snabbmat tänkt att jag e så fet och att jag ska göra gastric bypass. Det blir för mycket bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.