fredag 27 december 2019

Flashback

Jag brukar kolla på trådarna på Flashback ibland. Det är många hatinlägg men man kan få lite tips om hur man ska göra med ekonomi och relationer för att ge ett par exempel. Jag kom ihåg när jag själv var med! Det var i Fult folk på Facebook tråden. De satt och gjorde sig lustiga över mina bilder och ondgjorde mig över hur ful jag är. Jag är inte ful. Det var för att jag hade öppnat så att alla på Facebook kunde kommentera som jag upptäckte det. Vet en som tog livet av sig för att han var med i den tråden. Jag är inte på något sätt vanskapt och alla kanske inte tycker att jag är snygg. Men jag vet att jag inte är ful. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.