tisdag 24 december 2019

hjälpen

Jag mår dåligt. Jag tycker att mitt liv är ett helvete. Jag håller på att äta ihjäl mig. Jag måste få hjälp med min ätstörning snarast. Sen väntar jag på terapi också. Det springer hemtjänst och boendestöd och personal från psyket hemma hos mig. Alla har betalt för att träffa mig. När jag träffade killen A bjöd jag honom på allt för att jag ville ha en pojkvän. Trots att jag inte hade råd. Killar som kontaktar mig via sociala medier vill bara ha nakenbilder och vill att man ska sexchatta. Jag ska ta bort min Snapchat och Kik. Jag har tagit bort mig från dejtingsajterna i alla fall. Alltid nåt. Kom inte med klyschan att jag kommer träffa någon när jag minst anar det. För det tror jag inte på. Jag kan inte ta hand om mig själv och kanske ska flytta till ett gruppboende. Jag tror inte jag ska skaffa barn för jag vill inte föra dessa gener vidare. 

3 kommentarer:

  1. Brukar du må sämre veckan innan mens? Jag blir typ TOKIG dagarna innan innan mens. Nästan självmordsbenägenän. Min "vanliga" depression blir 1000 gånger värre. Har testat öka min antidepp de dagarna men det hjälper bara måttlig. /en gammal vän

    SvaraRadera
  2. va stark bea. du är fin som du är. maria

    SvaraRadera
  3. Nä jag har inga pms besvär. Min medicin gör att jag får oregelbunden mens. Jobbigt för dig. Finns det ingen speciell medicin avsedd särskilt för pms?

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.