fredag 27 december 2019

rösterna i mitt huvud

Jag var mycket foto och film intresserad förut. Är väl det fortfarande men en gubbe som kom till mig när jag vakensov, en röst- sa att jag var dålig på sånt. De orden klingar i mitt huvud även om jag vet att det inte är sant och verkligt. Sen när det kommer till saker inom det konstnärliga området så finns det ju inget som är bra eller dåligt. Det handlar ju om tycke och smak. Det var en annan ”röst” som sa att det fanns en hotbild på mig så nu vågar jag inte gå ut. Jag borde få terapi för att bearbeta dessa röster. Det är väl snarare en förlängning av min fantasi än något sjukt. Jag tänker inte vara så förmäten att tro att det här vakenrösterna är en speciell förmåga jag har. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.