tisdag 4 augusti 2015

The sun always shines on TV

Fick hem en Glossybox igår med lite godbitar, Serumet gillar jag alldeles särskilt. Det är fint väder idag och solen lyser inte bara på TV. Jag tog en dusch och är nu fräsch som en nyponros. Funderar på att gå på demonstrationen mot SDs senaste reklamkampanj i tunnelbanan. Sorry about the mess here in Sweden. Man bara skämtar dom eller?

Om tiggeriet är organiserat eller inte så handlar det om en grupp väldigt fattiga och utsatta människor. Att kalla dom för en mess är väl att gå lite väl långt. Jag brukar skänka till tiggare när jag har småmynt ibland går jag in i nån affär och köper en läsk eller en bulle, Jag är vit medelklass om än en fattig sådan individ men jag har tak över huvudet och mat på bordet. Klart att jag känner nåt när jag ser dem sitta i rännstenen med en pappkopp framför sig. Men man kan ju verkligen inte hjälpa alla. Det är synd att man inte talar samma språk för då kunde man ju stå och snacka lite.

Sommaren är ju snart slut och det är lite sorgligt. Men jag gillar hösten också när man kan sitta och mysa på caféer med en kopp te.




5 kommentarer:

  1. du slickar din pappa i analen, jävla kuknäsa... du gillar fan när din pappa cumshottar dig i örat och upp i näsan, sen gillar du hans kuk upp i arslet

    SvaraRadera
  2. Tell me a little more about yourself!

    SvaraRadera
  3. ååååhhhh din lilla retardade fitthora....... du är så ful! Du ser ju fan ut som en jävla drogad retard serriöst spyr över hela dig

    SvaraRadera
  4. Anonym - du bjöd ju på dagens skratt!! Kul liv du verkar ha.

    Bea - du är bra! Skönt att du inte verkar ta åt dig så mycket, eller vad man ska säga. Ta hand om dig!

    Anonym - sök hjälp!!! Snälla

    SvaraRadera
  5. Anonym: Du börjar bli lite tjatig. Hora och fitta och diverse andra könsord verkar vara det enda som existerar i ditt ordförråd.

    Jennifer: Ja jag orkar fan inte bry mig om det här lilla trollet. Jag har nog med problem. Tack!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.