torsdag 6 augusti 2015

Naken

Jag har fått över två hundra frågor på ask.f m/BestofBea. Många är skrivna att tror jag är tonåringar eftersom det är mest unga som hänger där. Sen kom det in en massa frågor om sex som t ex Vad är vestibulit? Jag är verkligen ingen expert men jag tror vestibulit betyder brinnande vulva och är ett tillstånd då kvinnor upplever grava smärtor vid sex. Ni får googla. Jag kan ha fel, för all del. Själv har jag aldrig känt någon smärta i mitt underliv. Peppar peppar! Jag har inte hunnit svara på alla frågor men jag ska. Fast hatfrågor går bort, Det är jag trött på.

Annars mår jag bra. Jag tog dock för mycket abilify igår för jag blev helt sänkt och låg och sov mitt på dagen. Helt utslagen var jag! Men idag är jag piggare.

Om nakenhet. Jag har utbildning faktiskt. Jag vet att en man måste se en kvinna naken. Läs om Scopphilia. Det är njutningen och dragningen av att se den kvinnliga kroppen och det härstammar ur barndomen. Därför så är det väl inte så farligt med strippklubbar och porr så länge det är mainstream och med vuxna människor som inte blir utnyttjade. Om det inte funnits erotisk konst, porrtidningar, filmer you name it hade folk blivit jävligt sjuka, Vet att inte alla håller med mig. En del män spionerar på kvinnor för att de så gärna vill se dem nakna. De gör vad som helst för att se henne naken!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.