lördag 8 augusti 2015

Låg

Idag var inte en bra dag. Jag har känt mig låg och lite ledsen. Min övervikt oroar mig. På ask.fm är det en massa feeders som vill bjuda mig på mat. De säger att jag är så  fet och tjock och det är jag ju men jag gillar inte att höra det. Så nu tänker jag banne mig gå ner i vikt en gång för alla. Jag börjar redan imorgon! Ni ska få se hur jag blir mindre. Jag vill ha en kille men när man är så här stor får man ingen normal kille känns det som. Man blir bara nåns fetish tyckte jag att det var nån som sa. Så sant.

Begravningen igår var fin. Det var lagom inte för mycket och inte för lite. Min moster hjälpte mig så mycket när jag mådde dåligt och jag är henne evigt tacksam.

2 kommentarer:

  1. Feeders måste vara kvinnohatare, då en fetma i 200 kilosklassen eller mer som de gillar är en dödlig fetma, så helt rätt håll dig borta från dem. Du ska inte gå ner i vikt för männens skull, utan för din egen. Du ska välja livet. När du tagit dig igenom det här kommer du känna dig som en så stark människa att ingen någonsin igen kan kränka dig, allt kommer studsa av dig. Jag kan inte råda dig vad du ska göra, men jag skulle: 1. Ta nätpaus. Stänga ner alla sociala medier, inklusive blogg (inte ens en för inbjudna) då det är trigger för sämre mående (ja, jag har själv psykisk ohälsa och ja, sociala medier försämrar måendet kraftigt). Var med din familj istället, även om ni ses sällan, gå på stan, var ute, se på folk på en barkbänk till och med (det räcker). 2. Se till att få bra vård. 3. Ingen alkohol. Alls. Ok, kanske en folköl ibland. Tycker du verkar vara på rätt spår. Du vill vidare. Och skit i gubbslemmen. /K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig om att det handlar om nån form av misogyni. De måste ha problem med sina mammor! nej jag ska inte gå ner i vikt för männens skull utan för min egen. Det är så sant som det är sagt. Jag är beroende av internet och kan inte sluta rakt av men trappa ner kan jag. Tack för råden. Kram /Bea

      Radera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.