söndag 9 augusti 2015

Mår bättre

Jag mår bättre idag. Har sovit. Kändes som jag behövde det. Jag åt två rostade mackor med smör och ost till frukost och ett par koppar kaffe. Dietisten sa att jag skulle byta ut smöret mot lättmargarin men jag är hemma hos min pappa nu. Kanske skulle jag ha skippat smöret helt. Jaja jag tror frukosten landade på 400-500 kalorier och det va väl inte så farligt. För att jag som är så enormt stor och väger 170 kilon räcker det med att jag äter max 2000 kalorier och ändå gå ner i vikt. Sen alltefter att jag går ner får jag ju minska min kaloribudget. Eller är det nån som har några invändningar? Till lunch ska jag äta omelett med skinka och ost och ruccola sallad till. Till middag fisk och råris och grönsaker. Slow progress.

Jag har som delmål att gå ner 20 kilo till nyår. Få se om jag klarar det. Men jag tror på mig själv klart jag klarar det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.