onsdag 5 augusti 2015

Paranoia

Igår var jag på demonstrationen mot SD på Norrmalmstorg. Jag stod längst bak så jag hörde inte så bra. Kändes  iallafall viktigt att vara där. Jag köpte en pin som föreställde en som slängde en SD logga i papperskorgen.

Känner mig lite konstig. Jag tror jag har gått upp i varv av allt det här som hänt de senaste dagarna. Jag tog två extra abilify. När jag var i tunnelbanan var det en som kom fram och sa att jag såg lite konstig ut på ögonen.  Jag hoppas verkligen inte att jag håller på och insjukna. Det skulle verkligen vara som grädde på moset. Nej, jag får helt enkelt ta det lite lugnt och försiktigt. Ta hand om mig själv.

Undrar om man inte sätter mörka krafter i rullning genom att blogga? Det känns liksom komprimerat och tryckande när jag går ut. Lite farligt och hotfullt. Jag tror att det har med min förföljelsemani att göra. Jag har hela tiden en känsla av att någon spionerar på mig även om det inte är så. Jag äter ju antipsykotiskt och stämningsstabiliserande men det tar inte bort all paranoia bara en del.

5 kommentarer:

  1. Beatrice du är störd i hela skallen! Hon vägrar bara erkänna att hon är det! JÄVLA FITTLUDER du är en Idiot och så äcklig, och du har en överlägsen attityd och är rent utav elak din patetiska fitta, suck! Du är så fruktansvärt empatilöst fy fan ditt jävla ego. Kvinnor idag behöver inte ta något som helst ansvar, de blir aldrig nöjda, de har ingen självinsikt. Jag dömer kvinnor som ett kollektiv för det ligger i deras natur att vara så känslostyrda och ologiska. Du är en sån jävla torrfitta och en jävla äckelfitta till fruntimmer eller va fan du nu är ditt jävla eländes efterblivna cp. Dra åt helvete!!!!

    SvaraRadera
  2. Anonym: jag fattar inte vad du orerar om. Du verkar ju inte ha läst min blogg där jag beskriver min psykiska sjukdom. Du bara spyr ut hat. Får jag fråga varför?

    SvaraRadera
  3. Du är helt skyddslös din borskämda skitunge. Du är det fulaste helvetet någonsin så jävla ful, fet och värdelös.Och jag hoppas att du får en stor sten mitt i pallet så alla dina tänder trillar ut.Du är så jävla äcklig och störd att själen lider i din kropp och inget gott finns att finna om dig, hela du är full av skit! Jag lät dig ligga såsom aska på jorden men låt dig inte luras så bara skjut dig själv, du är bara en belastning för svenska samhället. Må fan ta dig och du må brinna långsamt i helvetet!

    SvaraRadera
  4. Anonym : sök hjälp för ditt kvinnohat. Ta tag i ditt liv. Det är synd om dig, man märker på dina kommentarer att du är psykiskt sjuk.
    Bea : mata inte trollet, godkänn inga fler kommentarer från denhär sjuka stackars personen.
    Kanske är det en bra idé att stänga bloggen och bara låta några utvalda läsa. Såhär kan du ju inte ha det. Låt ditt välmående gå först. Kram/Stina

    SvaraRadera
  5. Stina: jag ska göra som du säger. Jag matar trollet just nu. Jag kommer inte publicera fler hatkommentarer från och med nu. Man får gärna komma med kritik och vara negativ men inte komma med påhopp. Jag kanske ska stänga den för inbjudna. Ska tänka på saken. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.