söndag 2 augusti 2015

Ego?

Ni tycker att jag är ego. Men jag kan ju inte skriva om någon annan än mig själv. De gånger jag har gjort det har det ju blivit ett jävla liv. Så jag väljer att bara utelämna mig själv. 

Jag brukar skänka pengar till välgörande ändamål och köpa situation Stockholm och ibland ge pengar till tiggare som lever i fattigdom. Så visst bryr jag mig om andra än mig själv. Dessutom älskar jag pappa, K och P och några mer därtill. Men skriver man dagbok på nätet så blir den ju ego. 

Egentligen ska jag inte behöva försvara mig. 

Jag älskar mig själv. Hoppar man framför ett tåg är det ju taskigt mot de som konstruerade tåget. Eller om man tänker i de banorna. Hen som gjorde datorn och den som utformade bloggverktyget och slet sig blodiga för att det skulle funka. Då ska man ju använda det! Eller DN som jag prenumererar på läser jag för de vore otacksamt mot journalisterna om man inte läste deras artiklar. 

Jag skrev mitt första blogginlägg hösten 2006 då jag bloggade på Stockholms universitet. Nu är det jag skrev där tyvärr borta. Sen skrev jag för Wordpress och sen hamnade jag på blogger. Jag har med andra ord bloggar i många år. Karaktären på bloggen har varit likadan. 

45 kommentarer:

  1. Asså du tror jag tar åt mig eller ? du värsta fegisen i verkligheten. kolla på dig liksom idiot som inte har nån respekt nånstans äcklig jävla hora. äckliga fitta lyssna jävligt noga nu asså säg gärna det i mitt Face tack om du vågar du är så ful, så det finns inte alltså du är verkligen irriteranded snorunge gå dö säger jag bara äckliga Hora så jävla lågt av dig, att skriva massa saker. Du har inte rätt i att skriva skit saker, jag bryr mig verkligen om detta om du inte slutar så kommer jag anmäla dig seriöst du har gått förlångt ..ÄCKLIGA HORA GÅ DÖ

    SvaraRadera
  2. Asså kolla du är hatad kolla vad alla skriver om dig? Du är orre ENKELT, sluta kritisera andra man tror du är bättre, din äckliga hora sluta leka ball pågud alla vill slå dig

    SvaraRadera
  3. ASSÅ DIN ÄCKLIGA HORA SKRIV ETT MER HAT TILL MIG O JAG RÖVKNULLAR DIG O HELA DIN FAMILJ + DIN SLÄKT DIN HORA DU SKRIVER INTE SÅNT FATTAR DU ?‎

    SvaraRadera
  4. asså FYFAN säger jag bara. att du kan med och leva ditt äckliga liv? förstår mig inte på dig ditt äckel. jag har ALLTID hatat dig & kmr alltid att göra. och har ALLTID velat slå sönder dig och ska göra en äcklig vacker fitt dag! vänta bara du kmr få se.. så fort jag ser dig så är du = död fattar du ! fattar inte hur du kan vara så äckligt falsk och fittig ?vafan e de för äcklig stil din hora !? och den jävla lilla äckliga atityden du lägger upp oxå! fyfan ett skott i pannan på dig. asså det står för helvete hora i din panna ditt äckel aids! hoppas du dör av aids eller nåt förfan. FYFAN VAD JAG HATAR DIG ! du anar inte. fattar inte hur du kan vara så falsk? trodde faktiskt du va seriöst äkta.FUCK YOU!!GO TO HELL!

    SvaraRadera
  5. jag hoppas att DU dör

    SvaraRadera
  6. Du är en hora äckliga Beatrice vad fan gör du här?? Skulle slå pannbenet av dig om jag såg dig.Gå och knulla din pappa fast han vill inte ha dig ditt äckel …

    SvaraRadera
  7. du är dum i hela jävla huvudet.Haha vilken jävla idiot du är. Och iq-befriad är du med. -.-

    SvaraRadera
  8. fula feta äckel.stör mig grovt!

    SvaraRadera
  9. Kära anonym! Vem är det som är en fegis? Du vågar ju inte ens gå ut med ditt riktiga namn.

    SvaraRadera
  10. Jävla hora hatar dig. Så jävla äcklig du äääär
    Asz du kmr bli såååå sönder slagen o längtar bara efter det äckliga människa !

    SvaraRadera
  11. Palla skriva ÄCKLIGA JÄVEL!!!!! men du är iaf en trashlady

    SvaraRadera
  12. Jävla fitthora stäng igen din jävla rasistiska kuksugarkäft och kryp tillbaka in i din håla där du hör hemma för helvete!!!

    SvaraRadera
  13. Du din äckliga hora, du har gått över gränsen nu. Du skriver för mycket dynga. Jag och mina bröder, vi är efter dig, din äckliga fitta. Och när vi får tag på dig (fäller ut batong!) du känna batongen. Jag kommer stoppa upp den i din fitta 10 gånger och jag kommer slå sönder ditt äckliga ansikte också. Efter det, (Tar fram pistol!), du känna pistolen. Jag kommer stoppa upp den i din fitta och skjuta 10 gånger. Jag säger dig, ingen jävel kommer vilja knulla en fucking hora som har sönderskjuten fitta. Din lilla fitta, du kanske tror att jag bara leker med dig, för att försöka skrämma dig. In my ass. Vi är ute efter dig på riktigt. Och när vi får tag på dig, jag kommer skjuta dig din äckliga hora. Du kommer ångra dig så fucking mycket att du skrivit skit…

    SvaraRadera
  14. får jag patt knulla dig i röven?

    SvaraRadera
  15. Du e så jävla äcklig...

    SvaraRadera
  16. du är en underbart underutvecklad vidrig människa som egentligen inte borde få leva i dagens samhälle... sen bara så att du vet så är du extremt vidrig som person och till utseende

    SvaraRadera
  17. döda henne snälla bara döda henne..

    SvaraRadera
  18. Jag tycker bara du är pinsam som först ljuger och sen försöker fixa det genom att leka rolig… Men men, du underhåller säkert en del.

    SvaraRadera
  19. Ditt misslyckade ansikte är så stört jävla fult så det finns inte

    SvaraRadera
  20. varför i hela helvetet får du ens vara på nätet?

    SvaraRadera
  21. Att du framställer dig själv som söt och gullig när du är rutten och häxlik, har du någonsin tänkt på att det funkar att vara quirky utan att vara en satmara?

    SvaraRadera
  22. Det är ok att vara blåst men du behöver inte gå till överdrift Beatrice Wahlberg

    SvaraRadera
  23. om du hade kunnat suga kuk så skulle jag bett dig göra det, men nu kan du bara dra åt helvete

    SvaraRadera
  24. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  25. Oj förlåt jag råkade radera min kommentar. Ja gör det så fort som möjligt! Det där är ju helt oacceptabelt !

    SvaraRadera
  26. Har du tagit din medicin som du ska Beatrice?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har slarvat lite om jag ska vara ärlig men jag ska hämta ut ny med imorgon.

      Radera
  27. Abdulrauf Daabuol2 augusti 2015 kl. 19:34

    När kvinnors synder sprids så ökar antalet jordbävningar. Det finns inget annat alternativ än att anpassa sig till vår religion och till det islamiska beteendet.

    SvaraRadera
  28. Bea, det är absolut dags att låsa bloggen för ej inbjudna läsare. Det finns mycket sjuka människor där ute, det är tydligt. Jag menar INTE dig. Kram. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska förbereda för det. Jenny du kan kanske skicka din email på Facebook klart jag bjuder in dig!

      Radera
  29. Du är satsen din morsa borde svalt Jenny

    SvaraRadera
  30. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  31. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  32. Sluta med detta hat.
    Ni är de som mår sämst. Ni som hatar är ni som behöver mäst hjälp.
    Gå gör nått som får er att skratta ist.
    Era kommentarer är så fruktansvärt vidriga!!
    Ni gör mig ledsen och ni kommer ALDRIG lägga så mkt som ett finger på min vän.
    Vi är inte rädda. Det är ni som hatar som har riktiga problem.
    Sluta m hot är ni snälla.
    Det är allvar.
    Läs en bok do whatever, spring ut å lek med era kompisar.
    För här skaffar ni inga nya. Ni bara gör bort er å sårar å terroriserar.
    Lycka till "anonym"
    Ta hand om dig innan du förstör ditt liv helt. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här tjejen kommer att dö. Jag svär vid jävla Gud, du ska dö!

      Radera
    2. JAG SVÄR NI ALLA SVENNAR KOMMER FUCKING DÖ DÖ DÖ

      Radera
  33. Kära "Ahmed" vad är ditt namn tex.
    Bara en sån sak.
    Är ni kära i Bea eller? Vad e grejjen?

    SvaraRadera
  34. Dessa kommentarer är de värsta jag har läst! Vad är det för fel på er killar och tjejer??? Har inte era föräldrar lärt er någonting om hur man behandlar andra människor?! Det spelar ingen roll om man sitter tryggt bakom en datorskärm, man gör inte så här! Känns som ett väldigt obehagligt stalkerbeteende. Sluta upp, på en gång!

    SvaraRadera
  35. Alltså seriöst, din anonyma jävel .... Sluta håll på!! Vad har du för behov egentligen?! Sök hjälp, för du verkar ju inte frisk någonstans. Jag har nr till bra psykolog.

    SvaraRadera
  36. Alltså seriöst, din anonyma jävel .... Sluta håll på!! Vad har du för behov egentligen?! Sök hjälp, för du verkar ju inte frisk någonstans. Jag har nr till bra psykolog.

    SvaraRadera
  37. Alltså seriöst, din anonyma jävel .... Sluta håll på!! Vad har du för behov egentligen?! Sök hjälp, för du verkar ju inte frisk någonstans. Jag har nr till bra psykolog.

    SvaraRadera
  38. Alltså seriöst, din anonyma jävel .... Sluta håll på!! Vad har du för behov egentligen?! Sök hjälp, för du verkar ju inte frisk någonstans. Jag har nr till bra psykolog.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.