tisdag 5 juni 2012

Treat

Om jag bara lägger ner detta med att allt skulle vara en kamp, vikten att få ordning hemma, ekonomin etc. Då kanske det går lättare. Jag kämpar med medicinen, jag har en app på iphone som heter pillboxie som larmar när jag ska ta mina piller. Skulle inte klara mig utan den för jag har ju så dåliga rutiner.

Gjorde misstag på jobbet igår. asså det var ingen bigdeal men jag hoppas jag inte får sparken. Jag försöker göra allt till punkt och pricka så att ingen ska komma sen och sätta mig på plats. Men jaja. Jag går så mycket i hemtjänsten och det är bra. Tyvärr så brukar jag slinka in på pressbyrån och köpa kexchoklad som en treat. På överviktsenheten sa dom att jag skulle ha andra treats som inte är mat. Musik är en treat. Jag lyssnar mycket å Rihanna nu. Hon är jävligt häftig. Skulle gärna gå på en konsert med alla andra 14 åringar. Haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.