söndag 24 juni 2012

I schakt

Vaknar tidigt om morgonen. Ökar på med abilify. Jag får ta max 2 om dagen. Jag tar en på morgonen och en på kvällen. Litium är 7 tabletter om dagen. Immovane en till natten vid behov. Det håller mig i schakt. När jag blir sjuk så springer jag runt på stan och tappar omdömet och kan följa med folk hem som inte är så bra att följa med. Jag ska starta rockband, regissera filmer och pjäser, ta körkort och skriva uppsats. Inget psyke klarar så mycket. Förresten tycker jag att filmbranschen är så tråkig med det där hierarkierna. Jag trivs bra som vårdbiträde som är ett kvinnoyrke men jag vill inte stanna där för evigt. Jag tror att jag skulle passa bra i post eller för produktion av film eller tv. På inspelningsplats blir jag lätt lite stressad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.