onsdag 6 juni 2012

Flow

Det gick bra att jobba idag. Jag hade flow. Människor log mot mig och solen sken. Jag har tänkt mycket på att vad fan ska man gå runt och hata någon är det inte bättre att förlåta, men kanske inte glömma. Jag ska rena lägenheten på taskiga energier. Ta ett fotbad och softa. Imorgon bör jag lämna litiumprov eller så gör jag det på fredag. Pappa ska ha releasefest för hans bok på lördag. Han skriver på fritiden. Jag har svårt för att tycka att det är nåt speciellt att man skriver. Men jag måste skriva för att överleva. Dock vet jag inte om det är rätt kanal för mig att skriva en roman. Tills vidare funkar bloggen alldeles utmärkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.