söndag 3 juni 2012

Pulse

Jo hörni, jag fick upp pulsen på löpbandet gymmet. I omklädningsrummet var det en söt tjej som började prata med mig. Hon var en sån här träningstjej och hon behandlade mig inte på ett nedvärderande sätt för att jag är tjock. Hoppas jag träffar henne igen. Man märker ju på folks blickar om de tycker att man är äcklig och fet. Ni vet vad jag menar. Jag ska tillbaka imorgon igen. Wii. Jag har lovat at läsa pappas roman. Så jag ska lägga mig och läsa nu men helst vill jag ut på stan.

1 kommentar:

  1. Men det var väl kul att bli sedd av någon som man kanske lite beundrar, i det speciella sammanhanget menar jag? Klart du ska tillbaka till gymmet, försök gå dit en liten stund varje dag tycker jag. När man är där sen så går tiden och man gör mer än man tänkt. Kämpa på Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.