fredag 22 juni 2012

Fest!

Jag ska på fest ikväll efter jobbet. Underbart kul. Jag måste dock vara försiktig med alkoholen. Tur att jag inte har körkort på sätt och vis. Nu har jag inget dåligt omdöme jag skulle aldrig köra full men jag kör  för fort ofta eller för långsamt. Jag måste lära mig att anpassa hastigheten. Jag hoppas jag kan ta körkort snart. Jag har ju varit ärlig och transportstyrelsen vet att jag är psyksjuk. Jag har körkortstillstånd med villkor. Det är dock jävligt jobbigt att övningsköra med pappa. Han lackar ur när han blir rädd. Jaja...det var det om det.

Ikväll ska jag sminka mig med sexigt sotade ögon och mer naturella läppar. Det kommer bara vara homosexuella på festen så jag kommer inte att få ligga. Tyvärr. Men jag hänger inte läpp för det. Fast man ska aldrig säga aldrig det kanske dyker upp nån snygging.

1 kommentar:

  1. Ha så kul på festen Bea, jag addade dig på FB. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.