fredag 1 juni 2012

Hälsa hem

Vaknade vid 05 tiden med ångest. Jag är så rädd för att jag ska bli helt totalt omhändertagen av samhället. De skulle koppla in en kurator för att sköta de praktiska detaljerna och det är väl bra bara inte denna kurator är en idiot. Försöker vara en normal tjej som tränar, tar hand om sig och månar om sitt utseende men det är inte det lättaste. Jag ska till gymmet idag och köra lite på crosstrainern. Jag tycker det är skönt att gå dit på dagen när inte alla andra är där. Kosten är fucked up men jag ska äta hälsosamt också just nu bara proppar jag i mig hamburgare och korv. Det är väl en sorts respektlöshet man visar mot sin egen kropp när man gör så. Men jag kan bara inte hjälpa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.