onsdag 6 juni 2012

Pink skirt

Chefen ringde i morse. Någon var sjuk och jag hoppade in. Tyckte det var skönt att få bli av med lite ångest, göra något istället för att sitta hemma eller vandra runt planlöst på stan.. Blåsor på fötterna. En dam tyckte att jag var omoralisk för att jag hade en "kort" kjol. Den slutade faktiskt vid knäna. Åh den var rosa. De är ju sommar ute, eller det ska vara det men det är lite kallt. Nästa gång jag går till henne tar jag på mig långbyxor. Ja menar man måste ju visa lite respekt ändå.

Jag har gjort ett tillfälligt köpstopp på mig själv. Får inte handla på ett bra tag. Måste besinna mig. Jag lånade en lättläst bok på bibblan. Ingen klassiker utan en roman som är nyskriven. Är för grötig i huvudet just nu för att läsa något komplicerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.