fredag 29 juni 2012

Baby

Gick genom gamla stan passerade riksdagen, kilade in på kulturhuset och lånade två böcker om musik. Jag vill lära mig mer om musik! Ena boken var om ungdomar och deras behov av att uttrycka sin identitet med musikstil och den andra handlade om"tjej"band man ska ju inte säga "tjej"band men...

Nu är jag så trött. pratade med min syster som var uppriktigt orolig för mig eftersom jag drar mig undan alla. Jag sa att jag tycker det är jobbigt att alla runt omkring mig får barn och skaffar familj. Det är som en enda stor bebisfest. Jag vet inte om jag ska skaffa barn. Jag drömmer omen egen familj men den drömmen känns ouppnåelig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.