fredag 1 juni 2012

Fräck

Det regnar. Jag som skulle ut och powerwalka. Men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder som man säger. Voxran var trots alt super för mig, min livskvalitet har klart förbättrats. Igår var jag på konsthögskolans utställning på Fredsgatan 12 och det var många helt fantastiska verk där. Jag gick rätt tidgt för jag skulle köpa en present till Pimsan. Gick igenom gamla stan och alla turistshoppar, uppför götgatsbacken men hittade inget som skrek Pimsan tillslut kom jag fram till Afrodites Apotek och köpte nåt fräckt bara hon inte tror att jag är intresserad av henne på det sättet. Jag hade göärna varit ihop med en kvinna men jag är hetero, men man ska aldrig säga aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.