onsdag 13 juni 2012

Svårt/Vackert

Jag är trött och helt slut. Men det är en fin kväll. Jag såg några elevfilmer som var inspirerande. Det känns svårt just nu. Jag är ledsen för visst har jag kontakt med mina känslor. Jag hoppas att jag börjar älska mig själv och slutar vara destruktiv. Jag tog verkligen åt mig av den där kommentaren att Bea skulle vara slut om två år. Jag gick genom Humlegården och fångade glimtar av hur vackert allt är. Tänkte att jag är del av det hela hur svårt allt än är och hur mycket problem man än har inom familjen så går det att hantera.

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat att du tappat 5 kg. Nu ere bara framåt som gäller! Tips : gå långpromenad och lyssna på ljudbok/ dagdröm. Så gjorde jag och vikten rann sakta av mig. Inte lika jobbigt som träning.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jag hatar människan som sa att du skulle vara slut om två år... men om vi vänder på det så kanske den "gamla" Bea är slut om två år och du är en människa som har lärt dig av dina erfarenheter och är en mycket lyckligare Bea. Så väljer jag att se det.

    SvaraRadera
  3. Anonym: Ja det var ett bra tips med ljudboken. Jag lyssnar nu mest på musik men det kanske skulle vara bättre att lyssna på nåt lugnare. Men jag går väldigt mycket och spinnar och cyklar och jag har slutat med snabbmaten det var det som gav resultat. Jag tror att jag inte var redo för att gå ner i vikt förens nu.

    Kristin. Ja jag har lärt mig en massa på allt man har gjort det har du rätt i.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.