måndag 11 november 2013

Spegeln


Denna spegel är bautastor. Får inte ens plats att visa hela på bild. Jag var och hämtade hos en tjej på Kungsholmen. Jag hittade den på Tradera. Kostade 100 spänn. Måste hyra en betongborr igen för att upp åbäket på väggen. Slantarna rullar! Jag ville ha en så stor spegel så att jag kan se hur jag ser ut. Jag känner som sagt inte igen mig med den här stora kroppshyddan. Karin sa att hon inte kände igen mig heller. Många kommer med pikar. Fan att vara tjock är verkligen en mardrömsupplevelse!

Jag har även lite taskig hållning. Jag borde sträcka på mig mer. Ja nu ska jag börja gå lång promenader. Lite svårt att träna när man är så här stor. Man får ta det step by step.
Simma är bra träning för överviktiga. Men jag tycker inte att det är så kul. Gå däremot är kul. Jag vill ta sånglektioner. Det är verkligen kul att sjunga. Mycket man vill göra!! Jag vill även  åka tllbaka till Berlin. Jag vill då bo  i Prenslauer Berg.

Nu ska jag dammsuga hela lyan. Igår hade jag sönder ett glas jag köpt på Cocktail med en Babushka på. Sen tappade jag en nyöppnad burk med flingsalt och on top of that en plasthållare med tandpetare. Klantskalle. Hoppas bara inte jag tappa spegeln för då är jag doomed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.