lördag 9 november 2013

Dag 11- Vad gör dig lycklig?

Kärlek. Alla behöver det. Bli bekräftade och sedda. Nu behöver det nödvändigtvis inte vara i en parrelation. Begreppet kärlek är ju så vitt och bredd. Det kan vara kärleken till ett litet barn eller kärleken till ett intresse. Etc. Jag blir lycklig om jag finner någon slags inre frid och känner att det jag sysslar med är meningsfullt.

Men om jag ska vara mer rakt på  sak så kan jag lista ett par saker jag blir lycklig av.

Naturen, hav,skog, berg etc.
Ägna mig åt mina passioner i liv som t ex att skriva.
Motion god kost.
Omge sig med bra människor.

Men det är klart at jag vill träffa någon och uppleva himmelsk lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.