fredag 8 november 2013

Klippt och skuret

Det här blir mitt första inlägg på nya datorn. Det funkade nästan på en gång! Amazing!

Fastighetsskötaren var här idag och fixade balkongdörren! Så nu kan jag sitta där igen med mina giftpinnar cigaretterna. Vi var även nere i katakomberna under huset och letade efter mitt källarförråd och vi hittade inte det men sen så kom hon tillbaka och sa att hon funnit det. Förrådet ligger längst in. Lampan i kylen utbyttes mot en fungerande så nu lyser det när man öppnar. Alla tiders!

En kompis kommer hit snart! Ska försöka hinna dammsuga innan dess!

Jag ska klippa mig idag på Extend där kan man göra dreads och klippa sig i en fräck punkfrisyr. Men inget av dessa ska jag göra. Tycker förresten att dreads på vita människor ofta ser för jävligt ut. Men jag valde Extend för att jag ville göra något annorlunda. Något lite tufft och edgy. Tunna ut håret klippa upp det lite runt ansiktet. Ska visa sen hur det blev!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.