onsdag 6 november 2013

LAJ

Lagen om alltings jävlighet LAJ eller Murphy's law eller kalla det vad du vill men allt började gå fel igår. Balkongdörren gick i baklås och idag så försvann en viktig del till klaffbordet så jag får inte upp det. Men jag hittar den säkert. Vi fick upp tavlorna och affischen Tyst, vi är avlyssnade fast det står på ryska. Inte för att jag kan ryska men ändå. När jag bodde i New York trodde många att jag kom från Ryssland. Som om det har med saken att göra. Hursomhelst så är gardinerna uppe också. Det är lite schizo inredning gammalt blandat med nytt. Men jag är inte klar på långa vägar ändå. Det känns ändå som hemma och det gick bra att sova i bäddsoffan. Grannarna har jag knappt sett skymten av. Det bor mest folk med utlandsklingande namn i min portuppgång. Men när jag är i down Farsta Strand så ser man mest kaukaser eller hur man ska uttrycka det. När jag var på den lokala syltan i Farsta Centrum och skulle äta lunch en dag så var det en kille som sa att han satt där varje dag och drack öl. Kul liv!

Jag har inte gått på nån promenad än och sett Magelungen. Men jag ska ut och gå nån dag. Datorn har kommit också så jag ska fixa med den. Fan vad bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.