tisdag 5 november 2013

Dag 07- en bild på någon som haft en stor inverkan på mig?

Mamma hon heter Kersti dog för drygt 20 år sedan. Hon tog livet av sig efter att ha kämpat med en svår depression. Här är en bild när hon är ung och glad. Jag tydde mig mest till mamma när jag var liten och jag älskade henne djupt. Men jag förstod kanske har förstått mer på senare år hur hon led emellanåt. Man kan säga att hennes död gjorde att jag blev som personlighetsförändrad från att ha varit glad och carefree till ledsen och problemfylld. Jag tackar ändå min mor för de åren då hon tog hand om mig och det är väl trots det som jag är så extremt stark. Jag tror inte på liv efter döden. Men kanske händer något med våra själar. 

1 kommentar:

  1. Det var nog 1970 på din farfars landställe på Yxlan. "Tiden går och åren flyr... Snabbt flyr vårens äventyr det korta livet flyr.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.