söndag 10 november 2013

Skatter!

Mina dvd.s jag har ordnat dom i hyllor efter genre. Boxarna har sitt space. Dario Argento och Stanley Kubrick får samsas på en hylla. Sen har jag en liten sektion för svensk film. Gangsterfilmer och polisfilmer står på samma plan som boxarna. Jag upptäckte att jag inte  har så mycket drama och komedi som jag trodde.

Jag upptäckte var miljöstugan ligger idag. Den är superkomplett! man kan slänga  trasiga elgrejer där också! Jag har som ambition att bli mer miljömedveten och göra smarta miljöval. Jag källsorterar! jag konsumerar ju så mycket så jag måste tänka mer miljövänligt. Var nere i katakomberna i källaren i morse. Lade in ett skrivbord som jag inte har plats för. Jag tänkte lite för utrymmes optimististiskt. men jag kanske har användning för det en vacker dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.