fredag 1 mars 2013

Chips

Ikväll ska jag gå på konsert och se Sibille Attar framträda på Färgfabriken. Jag har väl sagt tidigare att jag och Sibille umgicks förut. Hon är en superduperfantastisk människa och har en smashing personality. Det är kul att det går bra för henne det är hon värd. Jag ska försöka stå längst fram och rocka! Kanske slänga fram nåt på scen. En påse chips kanske för Sibille älskar chips. Men det kanske inte är så rock 'n roll.

Jag kanske ska försöka prata med några schyssta killar också om det går. Jag har varit alldeles för isolerad alldeles för länge. Inte för att det första jag gör är att ragga hem nån till mig men det skulle vara kul att prata med nån lite. Bara prata lite. Men jag vet inte mitt självförtroende är on the low just nu. Men jag måste komma ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.