lördag 23 mars 2013

Den lille vännen

Igår så träffade jag en kille. Han var såklart inte "min typ". Kort, nördig och så hade han borderline on top of it all. Jag tänker mig alltid att jag ska träffa nån som är längre typ lite kraftig och mer manlig och absolut inte ha några mentala issues. Asså det hände inget och han pratade mycet om sina ex och sa att han gillade småtjejer. Men han var rolig han tog min hand och tog på mig på ett icke tafsigt sätt. Jag vet vad han heter och addade honom på facebook. Vi får se jag tror vi kanske kan bli vänner. När stället hade stängt vid 05 så fråga jag honom om han ville följa med hem till mig. "Jag är urkass i sängen." sa han då. Jaha men vi behöver ju inte knulla, sa jag. Då sa han att han skulle hem och jobba. Tror inte han är intresserad av mig på det sättet. Men som vän kanske. Jag vill ha fler killkompisar. Jag har Johan, Kasper, Andreas plus några bögar som mest är bekanta. Vi får se om det blir denna X också. Eller vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.