fredag 29 mars 2013

Rara små ärtor

Nu kröp det fram att det killen menade när han sa småtjejer var både att de skulle vara unga (runt 20 år)och petite (fast det gör väl de flesta killar.) Då står man ju i lä. Dessutom så vill han diskutera religionsfilofiska frågor och där känner jag mig helt lost på det området. Så nej han är nog inget för mig och jag något för honom. Men vi kommer bra överens i övrigt. Han kollar på de länkar jag lägger upp. Jag lade upp en video jag gjorde för flera år sen och då fick jag feedback. Så nä han har fin grop i hakan Synd på så rara ärtor.

Men det är säkert nån annan som kan bli intresserad av mig. Men han kommer ju inte ringa på dörren så jag får gå ut. Vete fan var kosan bär i natt men nåt hak blir det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.