torsdag 14 mars 2013

Bloggsnack

Tycker att innehållet här i bloggen är lite tråkigt. Jag gör ju inget särskilt. Jag knullar inte runt längre jag knarkar inte och gör inget annat olagligt vad jag vet. Skriver inte så för att fiska komplimanger såni behöver inte skriva att ni tycker om och läs eller jo gör det om ni har lust och motivera varför. Är det igenkänningsfaktorn? Mysfaktorn. Roligt att få inblick i en annan människas liv kanske. Jag vet inte jag läser bloggar för att det är så spännande för at det är så oförutsägbart. Man jobbar ju inte direkt med texten eller jo vissa gör det men det är mest för mig compose and publish.

Jag vet att det knske inte är så kul att läsa om det eviga dravlet bantning och träning och dess stora eller obefintliga frekvens beror ju på. Men om jag gör det så kan jag märka med en tag hälsa typ så kan de som är intresserade lättare hitta.

Har märt att den här inre söfunktionen är helt värdo. Den funkar ju inte! Ska försöka fixa det!

Det går ju upp och ner hur jag mår. Nu är jag ju sjukskriven. Men rätt var det är så har jag ett jobb.


3 kommentarer:

  1. Jag började läsa din blogg av en slump och tycker att du skriver bra och ärligt om ditt liv.

    SvaraRadera
  2. Jag får alltid fler besök till min blogg när jag skriver om att jag mår dåligt psykiskt. Kanske är det så för dig också, det vet jag inte. Jag läser din blogg efter att jag fått tips av en kompis, det är intressant att följa folk man har saker gemensamt med, även om det är psykisk ohälsa.
    Jag önskar att vi båda får skriva bra saker länge länge. Kram Bea.

    SvaraRadera
  3. Hittade din blogg av en slump. Tycker du skriver bra om både roliga och sorgliga saker, gillar att läsa.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.