söndag 3 mars 2013

Rappapa

Jag har inte gjort någonting alls på jag vet inte hur länge. Jag har bara sovit och blivit helt passiv. Igår kollade jag på en skitdålig jorden håller på att gå under film på femman. Egentligen en sån film jag aldrig skulle se men nu så gjorde jag det. Mådde lite dåligt efteråt. Jag som har god smak annars så kollar jag på sånt skit. Jaja men inte ens Ingmar Bergman satt och kollade på tysk experimentfilm hela tiden utan satt som klistrad framför "Varuhuset" och "Glamour". Alltid lär man sig något. T om av det "dåliga".


Jag ska radera mina nätdejtingkonton tror jag. Jag tror jag helt enkelt inte haft nån tur men man tar sig tur. Kanske får sänka kraven lite men jag tycker inte jag har så jäkla höga krav heller. Asså alla de profiler som verkar för bra för att vara sanna tar jag bort. Utseendet är inte så jävla viktigt egentligen det är ju insidan som räknas eller hur? Men man ser ju om det är nån man gillar på en gång. Man ser ju det och känner det. Jag kom ihåg då jag sänkte kraven senast och det resluterade i katastrof. Så tja det beror ju på vad man menar med att sänka kraven men menar man att man accepterar andra relationer än stadiga utan går med på mer casuaul sex ja du har man ju offantligt mer att välja på men man kanske inte blir så lycklig utav det i slutänden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.