tisdag 5 maj 2015

Konfetti

Imorgon fyller jag 35 år. Vi ska gå ut på krogen och äta skaldjursplatå. Hur känns det då att fylla 35 kanske nån undrar. Tja vad ska jag säga. Lite sorgligt att ungdomstiden är över men samtidigt skönt att man  blivit lite äldre och förhoppningsvis klokare.

På lördag ska jag ett litet kalas hemma. Vet inte om det kommer nån då de flesta tackat nej. Men nån tjomme dyker väl upp får vi hoppas.

Imorse var jag på visning på Russinvägen. Lägenheten var 53 kvadrat, hade balkong och ett ganska stort kök. Jag tackade ja. Sen gick jag hem och tvättade kläder och efter det åkte jag in till Farsta C och köpte vin och champagne. Jag kände mig lite trött och trashig på nåt sätt. Lite nedstämd men ändå inte ledsen. Hoppas att saker blir bättre i framtiden. Jag vill ju gärna ha en egen familj men det känns avlägset just nu.

2 kommentarer:

  1. Grattis i förskott! Hoppas du får en fin födelsedag!!! /En läsare

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.