söndag 31 maj 2015

Personlighet

Igår var jag hemma hos en släkting som bor i mitt gamla barndomshem i Upplands Väsby. Jag tycker om att vara där nuförtiden. Förut gillade jag inte att vara där. Vi lagade mat och kollade på tv. Sen somnade jag och drömde om en barndomsvän. Jag brukar kolla in hennes sida på Facebook ibland. Vi är så olika! Osäker på om hon skulle känna igen mig nu. Men hon ser likadan ut.

I veckan ska jag till tandläkaren och sen har jag inte så mycket mycket mer inplanerat. Jag gör inte så mycket om dagarna som ni kanske vet. Jag tänkte att det skulle bli ändring på det i och med att jag ska börja med sysselsättning kanske 10 timmar i veckan i höst. Jag vill så småningom ha ett riktigt jobb kanske mer än jag vill ha en kärlekspartner. Faktiskt! Paradoxalt nog. Då får jag börja med små steg i den riktningen. Fördelen med att vara i min sits är att man har så himla mycket tid till sitt förfogande men nackdelen är ju att man är så fattig.

Jag har svarat på 2000 frågor på Okcupid och här är mitt resultat. Jag vet inte om det stämmer men jag känner igen mig lite.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.