fredag 29 maj 2015

Ratad

Ikväll skulle jag ha en dejt hemma hos mig. Vi skulle dricka vin och kolla på film. Jag har aldrig träffat människan tidigare vi fick kontakt på en dejtingsida. Men jag bestämde mig för att lita på honom. Så kom  han hem till mig och vi började prata och jag hällde upp vin till oss båda. Sen säger han att han är sugen på chips och vill gå och handla det på Konsum. Fine säger jag. Han går och sen ringer han efter fem minuter och säger att tänker åka hem för det kändes inget bra men det var inget mot mig. Okej säger jag och ha det så bra. När vi har lagt på så får jag lite ångest och tänker att vad kan det vara för fel på mig osv. Jag ringer min pappa och berättar och han säger att då var det väl inget att ha eftersom det måste vara ömsesidigt. Jag hade visat tydliga bilder på mig där man ser att jag är tjock. Dessutom hade jag skrivit och sagt till honom att jag är kraftigt överviktig. Det kanske var personkemin som inte riktigt stämde. Han såg bra ut kanske lite för ung. Jaja men nu får jag en vinfylla mol allena. Jag har också stuckit från en dejt. Så nån gång ska det väl drabba mig.

1 kommentar:

  1. Usch vad tråkigt, det var kasst av honom att inte säga det ansikte mot ansikte. Din pappa har rätt, han var inget att ha men det är ju jobbigt ändå såklart. Kram Bea.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.