fredag 22 maj 2015

Spätzle

Jag är på ett urtyskt ställe som serverar Spätzle tyskarnas svar på Mac n cheese! Idag var jag och träffade pappas kusin och vi åt lunch. Det var trevligt! Sen gick jag runt i kvarteren i Friedrichshain. Jag har fått motivation nu till att gå ner i vikt för jag tycker det är jobbigt att gå. 

Jo jag måste lätta mitt hjärta! Jag har fått några hatmail där personen skriver typ att jag är en fet äcklig hora. Det måste ju ha att göra med bloggen för jag vet inte vem det är. Jag kan ju välja att stänga ner bloggen men då vinner ju trollet! Fortsätter det så gör jag polisanmälan! Visst får man räkna med att sånt händer när man skriver en blogg som alla kan läsa men jag tänker inte acceptera det. 

1 kommentar:

  1. Men vilket jävla as, rent ut sagt. Fan, har folk inte bättre för sig än att sitta och skicka hatmail till folk de inte ens känner? Om det fortsätter så rapportera det som abuse till din operatör, sedan kan du blocka mailadressen också. Då blir det nog inte lika roligt för idioten. KRAM Bea, skit i idioter. Bra att du har kul i Berlin!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.