söndag 18 januari 2015

Twinkle

Var hemma igår och kollade bland annat på Stjärnorna på slottet. Det var lite tråkigt och jag fick lite ångest. I fredags natt satte jag på mig sömnutrustning för jag skulle mäta hur jag sover. Jag ska lämna in utrustningen på måndag så får jag det utvärderat av läkare. Jag misstänker själv att jag snarkar mycket och det är inte så bra för sömnen. Vi får se vad dom säger!


Jo jag bjöd pappa på middag i fredags och det var städat när han kom. Jag fick ju såklart hjälp av min boendestödjare men jag gjorde faktiskt ganska mycket själv. Det var kul att se pappas reaktion att han blev glad. Imorgon ska vi till budget och skuldrådgivaren. Känns som det mötet kommer att bli lite tufft.


Jag har hamnat i en svacka i skrivandet på min bok. Jag tycker att det jag skrivit är så uselt att det inte alls duger någonting till. Men jag ska trotsa det och skriva ändå.

1 kommentar:

  1. Vad duktig du var som städade, jag mår mycket bättre när det är städat hemma jämfört med när det är stökigt och skitigt. Så bra att din pappa blev glad också när det var fint hemma. :-)
    Jag gjorde en sömnundersökning på sjukhus, jag fick bara ett svar där det stod "Jenny har inte sömnapné". Det visste jag redan, det jag undrade var om jag kommer ner i djupsömn men det fick jag inget svar på så det kändes värdelöst. Jag har börjat snarka mycket (säger min systerdotter) och jag är relativt övertygad om att det beror på min övervikt, som du säger är snarkning inte bra för sömnen. Jag hoppas att jag lyckas gå ner i vikt och att det kanske går över då. Hoppas att du får bra svar på sömnundersökningen.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.