lördag 31 januari 2015

Jag ska

Jag var hemma hela dagen igår också. Men idag ska jag in till stan och gå på middag hos pappa. Jag känner mig lite risig. Drömde att jag åkte till Paris med buss. Jag har stängt ner mina internetdejting konton. Det känns bra för det gav ju ingenting. Jag får vara singel tills vidare. Jag trivs ganska bra som det men det är klart att det vore kul att ha någon att dela tillvaron med. Det är inte det att jag har höga krav för det har jag inte men det stämmer ju sällan med de man träffar från nätet. Man måste ju tycka om personen också.

Skrivit på boken har jag inte gjort tyvärr. Jag tappade lite intresset för det. Men jag ska skriva igen snart.

Ska komma iväg till träningen i veckan också. Jag byter ut mål mot pulver och två dagar i veckan äter jag bara pulver. Tror det funkar.



1 kommentar:

  1. Lycka till med dieten, jag byter också ut mellanmål och lunch mot pulver när jag känner mig motiverad. Det borde jag göra jämt men det är ju så gott med mat... :-/
    Jag har varit singel i många år och trivs bra med det 95% av tiden, men det är klart att även jag saknar en partner ibland. Kram Bea.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.